I pali neri riferenu à u prototipu di u palu di lampi di strada chì ùn hè micca statu finemente processatu. Hè una struttura in forma di bastone formata inizialmente per mezu di un certu prucessu di formatura, cum'è casting, extrusion o rolling, chì furnisce una basa per u tagliu, a perforazione, u trattamentu di a superficia è altri prucessi successivi.
Per i pali neri d'acciaio, u rolling hè un metudu cumuni. Ruttendu ripetutamente a billetta d'acciaio in un mulinu di laminazione, a so forma è a so dimensione sò gradualmente cambiate, è infine a forma di u polu di u lume di strada hè furmatu. Rolling pò pruduce un corpu polu cù qualità stabile è alta forza, è l'efficienza di pruduzzione hè alta.
L'altezza di i pali neri hà diverse specificazioni secondu i so scenarii d'usu. In generale, l'altezza di i pali di luce di strada vicinu à e strade urbane hè di circa 5-12 metri. Questa gamma d'altitudine pò illuminà efficacemente a strada evitendu affettà l'edificazioni è i veiculi circundanti. In certi spazii aperti, cum'è piazze o grandi parcheggi, l'altezza di i pali di u lume di strada pò ghjunghje à 15-20 metri per furnisce una gamma di illuminazione più larga.
Tagliaremu è perforà i buchi nantu à u polu in biancu secondu u locu è u numeru di lampade da esse stallate. Per esempiu, tagliate in u locu induve a lampa hè stallata nantu à a cima di u corpu di u polu per assicurà chì a superficia di a stallazione di a lampa hè piatta; Perforà i buchi à u latu di u corpu di u polu per installà e parti cum'è e porte d'accessu è scatuli di junction electricu.