In principiu, dopuLampade LEDsò assemblati in prudutti finiti, anu bisognu di esse testati per l'invecchiamentu. U scopu principale hè di vede s'ellu u LED hè dannighjatu durante u prucessu di assemblaggio è di verificà s'ellu l'alimentazione hè stabile in un ambiente à alta temperatura. In fatti, un cortu tempu d'invecchiamentu ùn hà micca valore di valutazione per l'effettu luminosu. I testi d'invecchiamentu sò flessibili in u funziunamentu attuale, chì ùn ponu micca solu risponde à i requisiti di e norme pertinenti, ma ancu migliurà l'efficienza di a produzzione. Oghje, u fabricatore di lampade LED TIANXIANG vi mostrarà cumu fà.
Per pruvà i standard d'invecchiamentu di e lampade LED, hè necessariu aduprà dui strumenti di prova principali, scatule di prova di putenza è rack di prova d'invecchiamentu. A prova hè realizata à temperatura nurmale, è u tempu hè generalmente stabilitu trà 6 è 12 ore per assicurà e prestazioni di e lampade LED in diversi periodi di tempu. Durante u prucessu di prova, fate attenzione à indicatori chjave cum'è a temperatura di a lampada, a tensione di uscita, u fattore di putenza, a tensione d'entrata, a corrente d'entrata, u cunsumu di energia è a corrente di uscita. Attraversu questi dati, pudete capisce cumpletamente i cambiamenti di e lampade LED durante u prucessu d'invecchiamentu.
A temperatura di a lampada hè unu di l'indicatori impurtanti per pruvà l'invecchiamentu di e lampade LED. Cù l'aumentu di u tempu d'usu di e lampade LED, u calore internu s'accumula gradualmente, ciò chì pò causà un aumentu di a temperatura. In a prova d'invecchiamentu, a registrazione di i cambiamenti di temperatura di e lampade in diversi periodi di tempu aiuta à ghjudicà a stabilità termica di e lampade LED. Sè a temperatura aumenta in modu anormale, pò esse chì e prestazioni di dissipazione di u calore internu di a lampada LED sianu scarse, ciò chì indica chì a velocità d'invecchiamentu hè accelerata.
A tensione di uscita hè un indicatore chjave per misurà e prestazioni di e lampade LED. Durante a prova di invecchiamento, u monitoraghju cuntinuu di a fluttuazione di a tensione di uscita pò aiutà à determinà a stabilità di a tensione di a lampada LED. Una diminuzione di a tensione di uscita pò indicà chì l'efficienza luminosa di a lampada LED hè diminuita, ciò chì hè una manifestazione nurmale di u prucessu di invecchiamento. Tuttavia, se a tensione di uscita fluttua di colpu o cala bruscamente, pò esse chì a lampada LED sia fallita è chì sianu necessarie ulteriori investigazioni.
U fattore di putenza hè un indicatore impurtante per misurà l'efficienza di cunversione di putenza di e lampade LED. In a prova d'invecchiamentu, paragunendu u rapportu trà a putenza d'ingressu è a putenza di uscita, si pò determinà se l'efficienza energetica di a lampada LED ferma stabile. Una diminuzione di u fattore di putenza pò indicà chì l'efficienza energetica di a lampada LED hè diminuita durante u prucessu d'invecchiamentu, chì hè un fenomenu naturale di u prucessu d'invecchiamentu. Tuttavia, se u fattore di putenza diminuisce anormalmente, pò esse chì ci sia un prublema cù i cumpunenti interni di a lampada LED, chì deve esse trattatu in tempu.
A tensione d'entrata è a corrente d'entrata sò ugualmente impurtanti in i testi d'invecchiamentu. Puderanu riflettà a distribuzione di a corrente di a lampada LED in diverse cundizioni di travagliu. Registrendu i cambiamenti in a tensione d'entrata è a corrente d'entrata, si pò determinà a stabilità di travagliu di a lampada LED. E fluttuazioni in a tensione d'entrata o a distribuzione anormale di a corrente d'entrata ponu indicà prublemi di prestazione di e lampade LED durante u prucessu d'invecchiamentu.
U cunsumu energeticu è a corrente di uscita sò indicatori chjave per misurà e prestazioni effettive di e lampade LED. In a prova di invechjamentu, u monitoraghju di u cunsumu energeticu è di a corrente di uscita di e lampade LED pò determinà se a so efficienza luminosa ferma stabile. L'aumentu di u cunsumu energeticu o e fluttuazioni anormali di a corrente di uscita ponu indicà chì a lampada LED invechja più rapidamente, è si deve fà attenzione à i so cambiamenti di prestazioni.
Fabbricante di lampade LEDTIANXIANG crede chì analizendu cumpletamente i dati furniti da a scatula di prova di putenza è da u rack di prova di invecchiamentu, si pò ottene una cunniscenza cumpleta di e prestazioni di e lampade LED durante u prucessu di invecchiamentu. Prestà attenzione à indicatori chjave cum'è a temperatura di a lampada, a tensione di uscita, u fattore di putenza, a tensione d'entrata, a corrente d'entrata, u cunsumu di energia è a corrente di uscita pò aiutà à determinà a velocità di invecchiamentu è a stabilità di e prestazioni di e lampade LED, in modu da piglià e misure di manutenzione currispondenti per assicurà l'usu à longu andà è affidabile di e lampade LED. Sè vo vulete sapè di più nantu à e lampade LED, per piacècuntatta ci.
Data di publicazione: 10 d'aprile di u 2025