Cumu prutege l'alimentatori di lampioni stradali LED da i fulmini

I fulmini sò un fenomenu naturale cumunu, soprattuttu durante a stagione di e piogge. I danni è e perdite ch'elli causanu sò stimati à centinaie di miliardi di dollari perAlimentatori per lampioni stradali a LEDogni annu in u mondu sanu. I fulmini sò classificati cum'è diretti è indiretti. I fulmini indiretti includenu principalmente fulmini cundutti è indutti. Siccomu i fulmini diretti furniscenu un impattu energeticu cusì altu è un putere distruttivu, l'alimentatori ordinari ùn ponu micca resiste. Questu articulu discuterà i fulmini indiretti, chì includenu sia i fulmini cundutti sia quelli indutti.

Alimentatori per lampioni stradali a LED

A sovratensione generata da un fulmine hè un'onda transitoria, un'interferenza transitoria, è pò esse sia una sovratensione sia una sovracorrente. Hè trasmessa à a linea elettrica longu e linee elettriche o altri percorsi (fulmini cundutti) o attraversu campi elettromagnetichi (fulmini indutti). A so forma d'onda hè carattarizata da una rapida crescita seguita da una diminuzione graduale. Stu fenomenu pò avè un impattu devastante nantu à l'alimentatori, postu chì a sovratensione istantanea supera di gran lunga u stress elettricu di i cumpunenti elettronichi tipici, dannighjenduli direttamente.

A necessità di prutezzione da i fulmini per i lampioni stradali à LED

Per i lampioni stradali à LED, u fulmine induce sovratensioni in e linee di alimentazione. Questa sovratensione genera un'onda improvvisa nantu à e linee elettriche, cunnisciuta cum'è onda di sovratensione. E sovratensioni sò trasmesse per mezu di questu metudu induttivu. Un'onda di sovratensione esterna crea un piccu in l'onda sinusoidale di a linea di trasmissione 220V. Questu piccu entra in u lampione stradale è danneghja u circuitu di u lampione stradale à LED.

Per l'alimentatori intelligenti, ancu s'è una sovratensione transitoria ùn dannighja micca i cumpunenti, pò interrompe u funziunamentu nurmale, pruvucendu struzzioni erronee è impedendu à l'alimentatore di funziunà cum'è previstu.

Attualmente, postu chì l'apparecchi d'illuminazione LED anu esigenze è restrizioni nantu à a dimensione generale di l'alimentazione, cuncepisce un alimentatore chì risponde à i requisiti di prutezzione contr'à i fulmini in un spaziu limitatu ùn hè micca faciule. In generale, l'attuale norma GB/T17626.5 raccomanda solu chì i prudutti rispondanu à i standard di modu differenziale 2kV è modu cumunu 4kV. In realtà, queste specifiche sò assai inferiori à i requisiti attuali, in particulare per l'applicazioni in ambienti specializati cum'è porti è terminali, fabbriche cù grandi apparecchiature elettromeccaniche vicine, o zone propensi à fulmini. Per risolve stu cunflittu, parechje cumpagnie di illuminazione stradale aghjunghjenu spessu un soppressore di sovratensioni indipendente. Aghjunghjendu un dispositivu di prutezzione contr'à i fulmini indipendente trà l'entrata è u driver LED esterno, a minaccia di fulmini per u driver LED esterno hè mitigata, assicurendu assai l'affidabilità di l'alimentazione.

Inoltre, ci sò parechje cunsiderazioni impurtanti per una stallazione è un usu curretti di u driver. Per esempiu, l'alimentatore deve esse cunnessu à terra in modu affidabile per assicurà un percorsu fissu per a dissipazione di l'energia di sovratensione. E linee elettriche dedicate devenu esse aduprate per u driver esterno, evitendu grandi apparecchiature elettromeccaniche vicine per prevene sovratensioni durante l'avvio. U caricu tutale di e lampade (o alimentatori) nantu à ogni linea di derivazione deve esse cuntrullatu currettamente per evità sovratensioni causate da carichi eccessivi durante l'avvio. L'interruttori devenu esse cunfigurati in modu adattatu, assicurendu chì ogni interruttore sia apertu o chjusu passu à passu. Queste misure ponu prevene efficacemente e sovratensioni operative, assicurendu un funziunamentu più affidabile di u driver LED.

TIANXIANG hà vistu l'evoluzione di uLampione stradale LEDindustria è hà accumulatu una vasta sperienza in a risposta à i bisogni di diversi scenarii. U pruduttu hà integratu strutture prufessiunali di prutezzione contr'à i fulmini è hà passatu a certificazione di prova di prutezzione contr'à i fulmini. Pò resiste à l'impattu di forti fulmini nantu à u circuitu, impedendu danni à l'apparecchiature è assicurendu chì u lampione di strada funziona stabilmente ancu in zone propensi à temporali. Pò resiste à a prova di ambienti esterni cumplessi à longu andà. U tassu di decadimentu di a luce hè assai più bassu di a media di l'industria, è a durata di vita hè più longa.


Data di publicazione: 29 di settembre di u 2025