Energia di u Mediu Oriente 2025: Luce di u Polu Solare

Cum'è una di e più grande mostre in l'industria energetica,Energia di u Mediu Oriente 2025s'hè tenuta in Dubai da u 7 à u 9 d'aprile. A mostra hà attrattu più di 1.600 espositori da più di 90 paesi è regioni, è e mostre anu cupertu parechji campi cum'è a trasmissione è a distribuzione di energia, u almacenamentu di energia, l'energia pulita, a tecnulugia di e rete intelligenti, i veiculi elettrichi è l'illuminazione esterna. Parechje cumpagnie cinesi anu presentatu prudutti tecnologichi innovativi in ​​u campu di l'energia. Cum'è capimachja in l'illuminazione esterna, noi, TIANXIANG, ci avemu ancu participatu.

Energia di u Mediu Oriente

SHEaeed Al-Tayer, vicepresidente di u Cunsigliu Supremu di l'Energia di Dubai, hà dichjaratu chì l'UAE sò impegnati à prumove a trasfurmazione energetica è à circà di ottene un sviluppu equilibratu trà a crescita ecunomica sustenibile, a prutezzione di l'ambiente è a sicurezza energetica. "L'innuvazione è a cuuperazione sò e forze chjave per ottene a nostra visione cumuna per u futuru". Questu coincide cù a cultura corporativa di TIANXIANG.

À sta mostra, TIANXIANG hà purtatu l'ultimu pruduttu di a cumpagnia-luce di palu solareA più grande innovazione di stu pruduttu hè chì u pannellu solare flessibile s'avvolge intornu à u polu è pò assorbe a luce solare à 360°, senza a necessità di aghjustà l'angulu di u pannellu solare cum'è i lampioni solari tradiziunali. Siccomu si tratta di un lampione solare verticale per polu, ci hè menu polvere nantu à a superficia di u polu, è i travagliadori ponu pulisce lu facilmente cù una spazzola à manicu longu mentre stanu in terra. Siccomu ùn ci hè bisognu di cunnette si à a rete elettrica, u cablaggio hè relativamente simplice è l'installazione hè assai pratica. U disignu generale hè bellu è generosu. U pannellu solare flessibile nantu à u polu adotta un disignu di splicing senza soluzione di continuità, chì hè integratu cù u polu, bellu è mudernu.

Cù a crescita costante di u cummerciu internaziunale in u Mediu Oriente, Middle East Energy2025 hà attrattu sempre più cumpratori è persone anziane à visità. A mostra domina e tendenze è e tendenze di l'industria energetica in u Mediu Oriente, furnendu à l'espositori è à i visitatori una piattaforma per presentà l'ultime tecnulugie, prudutti è suluzioni. Cum'è un novu tipu d'energia pulita, l'energia solare hè sempre più favurita in u Mediu Oriente. I pannelli flessibili utilizati in a luce solare di u palu TIANXIANG sò generalmente materiali fini è leggeri, cum'è plastiche, tessuti, ecc., chì anu pocu impattu annantu à l'ambiente. È i materiali utilizati per fà pannelli flessibili sò per u più materiali riciclabili, cum'è plastiche conduttive è lignina. Questi materiali ponu esse riciclati è riutilizzati dopu esse stati scartati, ciò chì aiuta à riduce l'impattu di i rifiuti annantu à l'ambiente. A luce solare di u palu ùn richiede micca un sistema d'installazione pesante, ciò chì riduce ulteriormente u pesu ambientale durante l'installazione.

In u futuru,TIANXIANGapprofonderà cumpletamente u so schema di sviluppu glubale cù una determinazione strategica più determinata è un'attitudine intraprendente, è prumoverà attivamente l'innuvazione è u sviluppu in u campu di fruntiera di e nuove energie. Cù un cuncettu di cuuperazione aperta è inclusiva, ci uniremu à i principali partenarii mundiali per participà attivamente à u sviluppu è a custruzzione di lampioni stradali in Dubai, Arabia Saudita è altre regioni di u Mediu Oriente, è scriveremu inseme un novu capitulu di trasfurmazione verde è à bassu carbone.


Data di publicazione: 22 d'aprile di u 2025