L'illuminazione esterna ùn pò micca solu furnisce un'illuminazione basica per l'attività notturne di e persone, ma ancu abbellisce l'ambiente notturnu, migliurà l'atmosfera di a scena notturna è migliurà u cunfortu. Diversi lochi utilizanu lampade cù luci diverse per illuminà è creà atmosfera. A temperatura di u culore hè un fattore di selezzione impurtante perlampada LED per esterniselezzione. Dunque, chì temperatura di culore hè adatta per diverse illuminazione di paisaghji esterni? Oghje, a cumpagnia di lampade LED TIANXIANG vi insegnerà a regula d'oru di a selezzione di a temperatura di culore in 3 minuti per evità u 90% di i malintesi.
1. U sicretu daretu à u valore di a temperatura di culore
L'unità di temperatura di culore hè espressa in K (Kelvin). Più bassu hè u valore, più calda hè a luce, è più altu hè u valore, più fresca hè a luce. Ricurdatevi di trè nodi di valore chjave: 2700K hè a luce gialla calda classica, 4000K hè a luce neutra naturale, è 6000K hè a luce bianca fredda. E lampade mainstream in u mercatu sò cuncentrate trà 2700K-6500K. Spazi diversi devenu currisponde à a temperatura di culore currispondente per ottene u megliu effettu.
2. Temperatura di culore di e lampade LED per esterni
A temperatura di culore di e lampade LED per esterni hà da influenzà u so effettu luminosu è u so cunfortu, dunque hè assai impurtante sceglie a temperatura di culore in modu ragiunevule per l'usu di lampade per esterni. E temperature di culore cumuni di e lampade per esterni includenu u biancu caldu, u biancu naturale è u biancu fretu. Trà elle, a temperatura di culore di u biancu caldu hè generalmente intornu à 2700K, a temperatura di culore di u biancu naturale hè generalmente intornu à 4000K, è a temperatura di culore di u biancu fretu hè generalmente intornu à 6500K.
In generale, hè cunsigliatu di sceglie una temperatura di culore neutra di circa 4000K-5000K per e lampade esterne. Sta temperatura di culore pò fà chì l'effettu di illuminazione ottenga una bona luminosità è cunfortu, è pò ancu assicurà a precisione di a ripruduzzione di i culori. Sè avete bisognu di utilizà lampade in alcune scene speciali, cum'è scene di matrimoniu in esterni, pudete sceglie lampade bianche calde per aumentà u calore, o sceglie lampade bianche fredde per aumentà u sensu di ceremonia.
1. A temperatura di culore di e lampade LED esterne convenzionali hè 2000K-6000K. E lampade di e zone residenziali utilizanu soprattuttu lampade cù una temperatura di culore di 2000K-3000K, chì pò rende i residenti più cunfurtevuli visivamente.
2. U cortile di a villa usa soprattuttu lampade cù una temperatura di culore di circa 3000K, chì ponu creà una atmosfera notturna calda è cunfortevole, chì permette à u pruprietariu di a villa di sperimentà megliu a vita cunfortevole è di piacè di notte.
3. L'illuminazione di l'edificii antichi usa soprattuttu lampade cù una temperatura di culore di 2000K è 2200K. A luce gialla è a luce dorata emessa ponu riflettà megliu a simplicità è l'atmosfera di l'edifiziu.
4. L'edificii municipali è altri lochi ponu aduprà lampade LED per esterni cù una temperatura di culore di più di 4000K. L'edificii municipali danu à e persone una sensazione solenne, vale à dì, devenu riflette a solennità ma micca esse rigidi è opachi. A scelta di a temperatura di culore hè particularmente impurtante. Sceglie a temperatura di culore ghjusta pò mustrà l'immagine di l'edificii municipali chì hè atmosferica, luminosa, solenne è simplice.
A temperatura di culore ùn solu affetta l'atmosfera generale, ma hè ancu direttamente ligata à a salute di l'ochji è a sicurezza à l'aria aperta. Quì sopra sò i cunsiglii d'acquistu introdutti da a cumpagnia di lampade LED TIANXIANG. Sè site interessatu, cuntattateci persapè ne di più!
Data di publicazione: 09 d'aprile di u 2025