Parechje specifiche tecniche di lampioni stradali LED

Cum'è unFabbricante di lampioni stradali LED, chì sò e specificazioni tecniche di basa di i lampioni stradali LED chì interessanu i cunsumatori ? In generale, e specificazioni tecniche di basa di i lampioni stradali LED sò divise in trè categurie: prestazioni ottiche, prestazioni elettriche è altri indicatori. Segui TIANXIANG per dà un'ochjata.

Prestazione Ottica

1) Efficacia Luminosa

L'efficienza di l'illuminazione stradale hè simplicemente u flussu luminosu emessu per watt d'energia elettrica, misuratu in lumen per watt (lm/W). Una efficienza luminosa più alta indica l'efficienza di un lampione stradale in a cunversione di l'energia elettrica in luce; una efficienza luminosa più alta indica ancu una luce più luminosa cù a stessa putenza.

Attualmente, l'efficienza luminosa di i prudutti di lampade stradali LED domestiche mainstream pò generalmente ghjunghje à 140 lm/W. Dunque, in i prughjetti attuali, i pruprietarii generalmente necessitanu una efficienza luminosa superiore à 130 lm/W.

2) Temperatura di culore

A temperatura di culore di l'illuminazione stradale hè un parametru chì indica u culore di a luce, misurata in gradi Celsius (K). A temperatura di culore di a luce gialla o bianca calda hè 3500K o menu; a temperatura di culore di u biancu neutru hè più grande di 3500K è menu di 5000K; è a temperatura di culore di u biancu fretu hè più grande di 5000K.

Cunfrontu di a temperatura di culore

Attualmente, CJJ 45-2015, u "Standard di Cuncepimentu di l'Illuminazione Stradale Urbana", stipula chì quandu si utilizanu fonti luminose LED, a temperatura di culore correlata di a fonte luminosa deve esse 5000K o menu, cù fonti luminose à temperatura di culore calda preferite. Dunque, in i prughjetti attuali, i pruprietarii generalmente richiedenu temperature di culore di lampioni stradali trà 3000K è 4000K. Questa temperatura di culore hè più cunfortu per l'ochju umanu è u culore di a luce hè più vicinu à quellu di e lampade tradiziunali à sodiu à alta pressione, rendendulu più accettabile per u publicu.

Indice di resa cromatica

U culore esiste solu quandu ci hè a luce. L'uggetti appariscenu in culori diversi sottu diverse cundizioni di illuminazione. U culore affissatu da un ughjettu sottu à a luce solare hè spessu chjamatu u so veru culore. Per indicà quantu bè diverse fonti di luce riflettenu u veru culore di un ughjettu, si usa l'indice di resa cromatica (Ra). L'indice di resa cromatica (CRI) varieghja tipicamente da 20 à 100, cù valori più alti chì rapprisentanu i veri culori. A luce solare hà un CRI di 100.

Paragone di diversi effetti di resa di culore

In i prughjetti di illuminazione stradale attuali, un CRI di 70 o più hè generalmente necessariu per i lampioni.

Indicatori di Prestazione Elettrica

1) Tensione nominale di funziunamentu

Questu indicatore hè faciule da capisce; si riferisce à a tensione d'entrata di u lampione. Tuttavia, si deve nutà chì in funziunamentu reale, a tensione di a linea di alimentazione stessa fluttua, è per via di e cadute di tensione à e duie estremità di a linea, a gamma di tensione hè tipicamente trà 170 è 240 V AC.

Dunque, a gamma di tensione nominale di funziunamentu per i prudutti di lampioni stradali à LED deve esse trà 100 è 240 V AC.

2) Fattore di putenza

Attualmente, secondu e norme naziunali pertinenti, u fattore di putenza di i lampioni deve esse più grande di 0,9. I prudutti mainstream anu ottenutu un CRI di 0,95 o più.

Lampade LED

Altri Indicatori

1) Dimensioni strutturali

Per i prughjetti di rimpiazzamentu di lampioni stradali, cunsultate cù u cliente o misurate e dimensioni di u bracciu in situ. I fori di muntatura per i portalampada devenu esse adattati à e dimensioni di u bracciu. 2) Requisiti di dimmerazione

I lampioni stradali à LED ponu aghjustà a so luminosità variendu a corrente di funziunamentu, ottenendu cusì risparmi energetichi in scenarii cum'è l'illuminazione di mezzanotte.

Attualmente, un signale 0-10VDC hè cumunimenti adupratu per u cuntrollu di attenuazione in prughjetti pratichi.

2) Requisiti di sicurezza

In generale,Lampade LEDdevenu risponde à i standard IP65 o superiori, e fonti luminose di i moduli devenu risponde à i standard IP67 o superiori, è l'alimentatori devenu risponde à i standard IP67.

Quì sopra hè una presentazione da u fabricatore di lampioni stradali LED TIANXIANG. Sè site interessatu, cuntattateci per piacè.più infurmazione.


Data di publicazione: 19 d'aostu 2025