Chì certificazioni sò necessarie per i lampioni stradali ? Oghje,impresa di lampioni stradaliTIANXIANG ne presenterà brevemente uni pochi.

A gamma cumpleta di TIANXIANG diteste di lampioni stradali, da i cumpunenti principali à i prudutti finiti, hà passatu parechje certificazioni da urganisazioni naziunali è internaziunali autorevoli, chì coprenu a sicurezza, l'efficienza energetica, a cumpatibilità elettromagnetica è a prutezzione ambientale. Quessi standard rigorosi garantiscenu a qualità di u produttu è furniscenu à i clienti mundiali suluzioni d'illuminazione "pronte à l'usu, conformi senza preoccupazioni".
1. Certificazione CCC
Hè un sistema di valutazione di a cunfurmità di i prudutti messu in opera da u guvernu cinese in cunfurmità cù a lege, cuncipitu per prutege a sicurezza di i cunsumatori è a sicurezza naziunale, rinfurzà a gestione di a qualità di i prudutti è assicurà a cunfurmità cù e lege è i regulamenti pertinenti.
A certificazione CCC affronta prublemi di longa data in u sistema di certificazione di i prudutti di u mo paese, cum'è parechji dipartimenti guvernamentali, revisioni ripetute, tariffi duplicati è una mancanza di distinzione trà a certificazione è l'applicazione di a legge. Fornisce una suluzione cumpleta attraversu un catalogu unificatu, norme unificate, regulamenti tecnichi unificati, procedure di valutazione di a cunfurmità unificate, marchi di certificazione unificati è schemi tariffari unificati.
2. Certificazione ISO9000
L'organismi di certificazione di u sistema di qualità ISO9000 sò urganisazioni autorevoli accreditate da organismi naziunali di accreditazione è realizanu verifiche rigorose di i sistemi di qualità di l'imprese.
Per l'imprese, l'implementazione di a gestione di a qualità secondu un sistema di qualità rigorosamente verificatu chì rispetta i standard internaziunali permette una vera conformità legale è una gestione scientifica, migliurendu significativamente l'efficienza di u travagliu è i tassi di qualificazione di i prudutti, è aumentendu rapidamente i benefici ecunomichi è suciali. Esse in pussessu di a certificazione di u sistema di qualità ISO9000, è esse sottumessu à verifiche rigorose è à una supervisione regulare da parte di l'organisimu di certificazione, rassicura i cunsumatori chì l'impresa hè un produttore affidabile capace di pruduce prudutti di alta qualità, ancu eccezziunali, in modu consistente.
3. Certificazione CE
A marca CE hè una marca di certificazione di sicurezza è hè cunsiderata un passaportu di u fabricatore per u mercatu europeu. In u mercatu di l'UE, a marca CE hè ubligatoria. Ch'ellu sia un pruduttu fabbricatu in l'UE o in altrò, deve purtà a marca CE per esse distribuitu liberamente in u mercatu di l'UE.
4. Certificazione CB
U Schema CB (IEC Conformity Testing and Certification System for Electrical Products) hè un sistema internaziunale gestitu da l'IECEE. L'organismi di certificazione in i paesi membri di l'IECEE testanu e prestazioni di sicurezza di i prudutti elettrici secondu e norme IEC. I risultati di e prove, vale à dì u rapportu di prova CB è u certificatu di prova CB, sò mutualmente ricunnisciuti trà i paesi membri di l'IECEE.
Stu sistema hà per scopu di riduce l'ostaculi à u cummerciu internaziunale causati da a necessità di rispettà diverse norme naziunali di certificazione o d'approvazione.
5. Certificazione RoHS
A certificazione RoHS hè una direttiva chì restringe l'usu di certe sustanze periculose in l'apparecchiature elettriche è elettroniche. E lampade LED certificate RoHS sò prive di sustanze periculose cum'è u piombu è u mercuriu, rispondendu cusì à i requisiti ambientali.
6. Certificazione CQC
Certe lampade LED di alta gamma anu ancu ottenutu certificazioni CQC di risparmiu energeticu è ambientale. I so indicatori di risparmiu energeticu superanu u standard naziunale di efficienza energetica di Classe 1 (efficacia luminosa ≥ 130 lm/W) è sò liberi da sustanzi periculosi cum'è u mercuriu è u piombu. Questu hè cunforme à e "Misure Amministrative per a Restrizione di l'Usu di Sustanze Periculose in i Prodotti Elettrici è Elettronichi", aiutendu i clienti à creà prughjetti di illuminazione verde è à risponde à i bisogni di rinnuvamentu di risparmiu energeticu in u quadru di a pulitica "Dual Carbon".
Eccu ciò chì l'impresa di lampioni stradali TIANXIANG hà introduttu. Sè site interessatu, per piacècuntatta cià discute!
Data di publicazione: 26 d'aostu 2025