Guangzhou hà accoltu a prima fase di a 138a Fiera d'Importazione è Esportazione di a Cina da u 15 à u 19 d'ottobre. I prudutti innovatori chìJiangsu Gaoyou Street Light EntrepreneurTIANXIANG hà presentatu assai attenzione da i clienti per via di u so design eccezziunale è di u so putenziale creativo. Demu un'ochjata!
Un lampione solare CIGS: chì hè?
Un pruduttu inventivu chì combina a tecnulugia fotovoltaica flessibile cù l'esigenza di l'illuminazione stradale hè uLuce di palu solare CIGSU so vantaghju principale reside in u so cuncepimentu di pannelli solari flessibili cumpletamente chjusi, chì rompe i limiti strutturali di i lampioni stradali solari tradiziunali, chì tipicamente presentanu un unicu pannellu solare in cima.
I pannelli flessibili CIGS sò un tipu di modulu di cella solare flessibile chì utilizanu u seleniuru di rame, indiu è galliu (Copper Indium Gallium Selenide) cum'è materiale di cunversione fotoelettrica principale. Essendu una forma pupulare di tecnulugia fotovoltaica flessibile, sò largamente aduprati in sistemi fotovoltaici integrati per edifici, dispositivi portatili di generazione di energia è lampioni solari stradali per via di a so forte adattabilità ambientale, u so design leggeru è flessibile è l'alta efficienza energetica.
L'acciaiu d'alta resistenza cù un doppiu trattamentu anticorrosione di galvanizazione à caldu è spruzzatura di plastica custituisce u polu di a lampada solare CIGS, chì pò esse aduprata nantu à e strade rurale, i parchi industriali è e strade urbane. I pannelli solari flessibili avvolti intornu à u stratu esterno sò pieghevoli è resistenti à l'impatti, cunfurmendusi strettamente à a superficia curva di u polu per massimizà l'area illuminata. Questu migliora l'efficienza di assorbimentu di a luce di più di u 30% paragunatu à i disinni tradiziunali, permettendu un accumulu d'energia efficiente ancu in i ghjorni di pioggia.
Utilizendu LED à alta luminosità cù un indice di resa cromatica di ≥80 è una gamma di putenza di 30-100W, a fonte luminosa produce una luce dolce è consistente cù un raghju di copertura di 15-25 m. U sistema di accumulazione di energia utilizza batterie à u fosfatu di litiu-ferru cù capacità selezziunabili, chì supportanu più di 1.000 cicli di carica è scarica è una durata di vita superiore à cinque anni.
L'installazione ùn richiede micca cavi pre-interrati; basta una semplice fundazione di cimentu versata, chì permette à duie persone di cumpletà l'installazione è a messa in serviziu, rendendulu adattatu per e zone remote senza rete elettrica. U disignu cumpletamente chjusu combina l'estetica cù a sicurezza. I pannelli solari integrati è u corpu di u palu eliminanu a resistenza à u ventu, ottenendu una classificazione di resistenza à u ventu di 12 è adattandosi à diversi climi. I lampioni solari CIGS funzionanu senza elettricità di rete è necessitanu poca manutenzione, risparmiendu più di 1.000 yuan in fatture annuali di elettricità paragunatu à i lampioni stradali tradiziunali, riducendu i costi di vita di u 40%, rendenduli una suluzione ideale per l'amministrazione municipale intelligente è l'illuminazione verde. Cù l'aiutu di a piattaforma di a Fiera di Canton, TIANXIANG ùn hà micca solu vintu ordini, ma hà ancu apertu spaziu per a cuuperazione in u mercatu glubale. In u futuru, TIANXIANG cuntinuerà i so sforzi per stabilisce cunnessione cù l'imprese per rende i lampioni stradali à nova energia più visibili nantu à a scena internaziunale.
Avendu travagliatu in u campu di l'illuminazione esterna per parechji anni, TIANXIANG hà assistitu à a Fiera di Canton parechje volte, ottenendu ogni volta informazioni utili da i clienti, alleanze cummerciali è insights di u mercatu. Guardendu avanti, TIANXIANG continuerà à cultivàFiera di Cantonpiattaforma, impressiunendu u publicu cù i so prudutti di alta qualità è a so forza innovativa, è cuntinuendu u so gloriosu viaghju!
Data di publicazione: 22 d'ottobre di u 2025
