I lampioni stradali à doppiu bracciu TIANXIANG brilleranu à Interlight Mosca 2023

Interlight-Mosca-2023-Russia

Sala d'esposizione 2.1 / Stand n. 21F90

18-21 di settembre

ESPOCENTRU KRASNAYA PRESNYA

1st Krasnogvardeyskiy proezd, 12,123100, Mosca, Russia

A stazione di metro "Vystavochnaya".

E strade animate di e metropole muderne sò illuminate da diversi tipi di lampioni, chì garantiscenu a sicurezza è a visibilità di i pedoni è di l'automobilisti. Mentre e cità s'impegnanu à diventà più sustenibili è efficienti energeticamente, a dumanda di suluzioni d'illuminazione innovative hè aumentata significativamente. TIANXIANG hè una di e cumpagnie à l'avanguardia di sta rivoluzione. TIANXIANG ridefinisce constantemente i standard di l'illuminazione urbana cù i so lampioni stradali à doppiu bracciu d'avanguardia. Hè eccitante chì TIANXIANG participerà à Interlight Mosca 2023, cù l'intenzione di presentà i so eccellenti prudutti à un publicu mundiale.

Esplora i vantaghji dilampioni stradali à doppiu bracciu:

In l'ultimi anni, i lampioni stradali à doppiu bracciu anu guadagnatu pupularità per via di i so numerosi vantaghji annantu à i sistemi d'illuminazione tradiziunali. Quessi lampioni anu dui bracci simmetrici attaccati à un polu cintrali, ogni bracciu chì sustene una seria di luci LED d'alta putenza. I principali vantaghji di i lampioni stradali à doppiu bracciu includenu:

1. Illuminazione Migliorata: Sti lampioni utilizanu a tecnulugia LED avanzata per pruduce una distribuzione di luce luminosa è uniforme chì pò illuminà efficacemente ancu l'anguli più scuri di a strada.

2. Efficienza energetica: I lampioni stradali à doppiu bracciu sò cuncepiti per minimizà u cunsumu energeticu mentre garantiscenu un rendimentu luminosu ottimale. A tecnulugia LED offre risparmi energetici significativi, costi più bassi è un impattu ambientale più bassu paragunatu à l'opzioni di illuminazione tradiziunali.

3. Longa durata è durabilità: E lampadine LED anu una durata di vita impressiunante, tipicamente più di 50.000 ore. Questu ùn solu riduce i costi di manutenzione, ma prumove ancu a sustenibilità minimizendu i rifiuti.

L'impegnu d'innuvazione di TIANXIANG:

TIANXIANG hè sempre impegnata à sviluppà suluzioni d'illuminazione chì superanu i standard di l'industria. Cù un vastu prugramma di ricerca è sviluppu, a cumpagnia cuntinueghja à spinghje i limiti di a tecnulugia d'illuminazione LED. TIANXIANG spera di prisentà i so lampioni stradali à doppiu bracciu à un publicu internaziunale participendu à Interlight Mosca 2023.

Interlight Mosca 2023:

Interlight Mosca 2023 hè una di e più grande fiere internaziunali in l'industria di l'illuminazione, chì attrae pruduttori è fornitori cunnisciuti da tuttu u mondu. L'eventu furnisce una piattaforma per l'imprese per presentà i so ultimi prudutti, sparte a cunniscenza di l'industria è custruisce partenariati preziosi. In u 2023, TIANXIANG prevede di utilizà sta piattaforma influente per presentà i so lampioni stradali à doppiu bracciu più avanzati à i clienti è i collaboratori potenziali.

TIANXIANG hà participatu à Interlight Mosca 2023:

Durante a so participazione à Interlight Mosca 2023, TIANXIANG spera di mette in risaltu e funzioni è i vantaghji unichi di i so lampioni stradali à doppiu bracciu. Mettendu in mostra i so prudutti, inseme cù altre suluzioni d'illuminazione leader di l'industria, TIANXIANG hà u scopu di dimustrà cumu i so disinni innovativi ponu cuntribuisce à cità più sicure è più efficienti da u puntu di vista energeticu.

In cunclusione

Cù a crescita di e pupulazioni urbane, u bisognu di un'illuminazione stradale di qualità diventa necessariu. I lampioni stradali à doppiu bracciu di TIANXIANG sò a forza motrice daretu à u sviluppu di suluzioni d'illuminazione avanzate. Participendu à Interlight Mosca 2023, a cumpagnia s'impegna à rinfurzà ulteriormente a so reputazione cum'è leader di l'industria, cuntribuendu à trasfurmà e cità in spazii più sicuri, più verdi è ben illuminati. Attraversu u so impegnu per l'innuvazione, TIANXIANG hà u scopu di esse in prima linea per modellà u futuru di l'illuminazione urbana in l'anni à vene.


Data di publicazione: 06 di settembre di u 2023