TIANXIANG presenta à Light + Intelligent Building Middle East

Da u 12 di ghjennaghju à u 14 di ghjennaghju di u 2026,Luce + Edificiu Intelligente Mediu Orientehè statu tenutu in Dubai, riunendu i dirigenti di l'industria, i pionieri di l'innuvazione è i prufessiunali di u mondu sanu per questu prestigioso avvenimentu industriale.

Light + Intelligent Building Middle East, urganizata da u gigante mundiale di e mostre Messe Frankfurt, hè a più grande è influente mostra prufessiunale per l'illuminazione è l'edifici intelligenti in u Mediu Oriente è in l'Africa di u Nordu. Dapoi a so creazione in u 2006, a mostra hè stata urganizata cù successu per vinti sessioni, diventendu una piattaforma centrale per l'innuvazione di l'industria regiunale è a cuuperazione cummerciale. Più di 24.382 prufessiunali anu assistitu à a mostra di quest'annu, chì hà presentatu circa 450 espositori da più di 50 paesi. Lancendu a so nova linea di prudutti d'illuminazione, TIANXIANG, un participante significativu in u mercatu di l'illuminazione esterna, hà dimustratu a forza di a so marca nantu à sta scena internaziunale.

Luce + Edificiu Intelligente Mediu Oriente

U novu lanciu di TIANXIANGtuttu in una luce di strada solareHà un design unicu di scatula di batteria staccabile, chì offre sia comodità sia praticità. L'utilizatori ponu smuntà facilmente a scatula di batteria secondu i bisogni, ciò chì permette l'ispezione, a manutenzione è a sustituzione di rutina senza procedure cumplicate o strumenti speciali. A struttura integrata combina u corpu di a luce, a batteria è u pannellu fotovoltaicu in un unicu design esteticamente piacevule, è hè dispunibule cù diverse opzioni, cumprese un arrestatore per l'uccelli, un controller è diversi culori.

U nostru novu lampione solare tuttu in unu ridefinisce l'illuminazione verde. Un'altra caratteristica chjave hè u pannellu solare à doppia faccia: a parte anteriore assorbe efficacemente a luce solare diretta, mentre chì a parte posteriore utilizza cumpletamente a riflessione di u terrenu è a luce diffusa. Indipendentemente da i ghjorni assulanati, i ghjorni nuvolosi o e cundizioni di illuminazione cumplesse, immagazzina continuamente l'energia, assicurendu un'illuminazione notturna ininterrotta è adattendu si à diverse regioni è climi.

Mostra di Dubai

U Mediu Oriente hè in un mumentu criticu in u so sviluppu di e cità intelligenti è a so trasfurmazione verde, cù i guverni chì guidanu l'aghjurnamentu di l'industria di l'illuminazione per mezu di strategie di primu livellu:

A strategia "Smart Dubai 2021" di l'UAE elenca l'illuminazione intelligente cum'è un modulu core di a custruzzione di e cità intelligenti, chì richiede chì u 30% di l'edificii sianu sottumessi à ristrutturazioni energetiche efficienti da u 2030.

A "Vision 2030" di l'Arabia Saudita investe 500 miliardi di dollari in a Nova Cità NEOM, incorporendu sistemi di illuminazione intelligente in i standard infrastrutturali obligatorii.

E pulitiche di neutralità di u carbone guidanu u sviluppu: Seguendu l'ubbiettivi di neutralità di u carbone di l'UE è di u Mediu Oriente, i novi edifici devenu riduce u cunsumu d'energia di più di u 30%, prumovendu l'adopzione di i LED à l'85%.

Per l'imprese cinesi, l'esposizione hè particularmente preziosa. Cù un vantaghju di prezzu di 30-50% è sistemi di cuntrollu intelligenti maturi, i prudutti LED cinesi sò assai richiesti in i settori di l'illuminazione decorativa è industriale. Attraversu dimostrazioni basate nantu à scenarii è un matchmaking cumpletu, TIANXIANG pò assicurà ordini diretti, stabilendu ancu punti di riferimentu di marca è ponendu e basi per l'internaziunalizazione à longu andà.

TIANXIANG prevede di participà torna à a mostra di Dubai l'annu prossimu. Presenteremu a nostra nova generazione creata di recente.lampioni solariuna volta di più è invitate tutti à parlà di elli.


Data di publicazione: 14 di ghjennaghju di u 2026