In u caosu d'oghjelampione di strada solaremercatu, u livellu di qualità di i lampioni stradali solari hè irregulare, è ci sò parechje trappule. I cunsumatori si metteranu à fà e trappule s'elli ùn prestanu micca attenzione. Per evità sta situazione, presentemu e trappule di u mercatu di i lampioni stradali solari:
1, cuncettu di arrubà è cambià
U cuncettu u più tipicu di u cuncettu di arrubà è cambià hè a batteria. In fatti, quandu cumpremu una batteria, vulemu in fine ottene l'energia elettrica chì a batteria pò almacenà, in Watt-ora (WH), vale à dì, a batteria pò esse scaricata cù una certa putenza di lampa (W), è u tempu tutale di scarica hè più di ore (H). Tuttavia, i clienti tendenu à fucalizza si nantu à a capacità di a batteria in ampere ora (Ah), è ancu parechje imprese disoneste guidanu i clienti à fucalizza si nantu à AH, micca nantu à a tensione di a batteria.
Quandu si utilizanu batterie à gel, questu ùn hè micca un prublema, perchè a tensione nominale di e batterie à gel hè 12V, dunque ci vole solu à fà attenzione à a capacità. Ma dopu chì a batteria à u litiu hè fora, a tensione di a batteria diventa più cumplessa. A batteria di supportu cù una tensione di sistema di 12V include una batteria ternaria à u litiu di 11,1V è una batteria à u fosfatu di litiu di ferru di 12,8V; Sistema à bassa tensione, ferrolitiu di 3,2V, ternaria di 3,7V; Ci sò ancu sistemi à 9,6V fatti da i singoli pruduttori. Quandu a tensione cambia, a capacità cambia. Sè vi cuncentrate solu nantu à u numeru AH, ne soffrirete.
2. Tagliate l'anguli
Sè u cuncettu di arrubà è cambià hè sempre solu fluttuendu in a zona grisgia di a lege, a riduzione di i falsi standard è u tagliu di l'anguli anu senza dubbitu toccu a linea rossa di e lege è di i regulamenti. Tali imprese ùn sò micca solu disoneste, anu ancu cummessu crimini. Benintesa, a ghjente ùn arruberà micca apertamente. Vi renderanu menu facilmente cuscenti per mezu di qualchì travestimentu.
Per esempiu, aduprate perle di lampade à bassa putenza per simulà perle di lampade à alta putenza; Fate chì a carcassa di a batteria à u litiu sia più grande per fà finta d'esse una batteria di grande capacità; Aduprate piastre d'acciaio forgiate inferiori per fàpali di lampade, ecc.
E trappule sopra menzionate nantu à u mercatu di i lampioni stradali solari sò spartute quì. Credu chì cù u passà di u tempu, sti lampioni stradali solari à pocu costu finiranu per espone parechji prublemi, è eventualmente i cunsumatori torneranu à a ragione. Quessi picculi pruduttori di laboratori saranu eventualmente eliminati da u mercatu, è u mercatu appartenerà sempre à ipruduttori regulari di lampade stradali solarichì facenu prudutti seriamente.
Data di publicazione: 19 di ghjennaghju di u 2023