Sapete chì tipu di norme devenu essePali di luci stradali à LEDscuntrà ? U fabricatore di lampioni stradali TIANXIANG vi purterà à scopre.
1. A piastra di flangia hè furmata da u tagliu di plasma, cù una periferia liscia, senza sbavature, bellu aspettu è pusizioni precise di i fori.
2. L'internu è l'esternu di u palu di luce stradale LED devenu esse trattati cù prucessi anticorrosione di a superficia interna è esterna galvanizata à caldu è altri prucessi. U stratu galvanizatu ùn deve esse troppu grossu, è a superficia ùn deve avè micca differenza di culore è rugosità. U prucessu di trattamentu anticorrosione sopra menzionatu deve risponde à i standard naziunali currispondenti. Durante u prucessu di custruzzione, devenu esse furniti u rapportu di prova anticorrosione è u rapportu d'ispezione di qualità di u palu di luce.
3. A superficia di u palu di a luce stradale à LED deve esse spruzzata cù u culore, è u culore deve risponde à i requisiti di u pruprietariu. Per a spruzzatura di plastica, si deve aduprà una pittura di alta qualità, è u culore hè sottumessu à l'effettu di l'imagine. U spessore di a plastica spruzzata ùn hè micca menu di 100 micron.
4. I pali di lampioni stradali à LED devenu esse calculati è sottumessi à i requisiti di forza secondu a velocità di u ventu è a forza specificate in a norma naziunale. Durante u prucessu di custruzzione, devenu esse furnite descrizzioni di i materiali è calculi di forza relativi à i pali di lampioni. Per i pali di lampioni cunnessi da saldatura à anellu d'acciaiu, l'appaltatore deve pulisce i giunti di saldatura prima di saldà è fà scanalature secondu i regulamenti.
5. A porta à foru di manu di u palu di lampione stradale LED, u disignu di a porta à foru di manu deve esse bellu è generosu. E porte sò tagliate à plasma. A porta elettrica deve esse integrata cù u corpu di l'asta, è a resistenza strutturale deve esse bona. Cù un spaziu operativu raghjonevule, ci sò accessori d'installazione elettrica in l'internu di a porta. U spaziu trà a porta è u palu ùn deve micca superà un millimetru, è hà una bona prestazione impermeabile. Hà un sistema di fissaggio speciale è hà una bona prestazione antifurtu. A porta elettrica deve avè una alta intercambiabilità.
6. L'installazione di i pali di luci di strada à LED deve rispettà e disposizioni pertinenti di e currispundenti regulamenti naziunali d'installazione è regulamenti di sicurezza. Prima di l'installazione di u palu di luce, l'attrezzatura di sollevamentu adatta deve esse scelta secondu l'altezza, u pesu è e cundizioni di u situ di u palu di luce, è a pusizione di u puntu di sollevamentu, u metudu di spustamentu è di currezzione deve esse signalatu à l'ingegnere di supervisione per appruvazione; quandu u palu di luce hè installatu, l'istrumenti devenu esse equipaggiati in duie direzzione perpendiculari l'una à l'altra. Verificate è aghjustate per assicurà chì u palu di luce sia in a pusizione curretta è chì u palu sia verticale.
7. Quandu u palu di a luce stradale à LED hè cunnessu da bulloni, l'asta di a vite deve esse perpendiculare à a superficia di penetrazione, ùn ci deve esse nisun spaziu trà u pianu di a testa di a vite è u cumpunente, è ùn ci deve esse più di 2 rondelle à ogni estremità. Dopu chì i bulloni sò serrati, a lunghezza di i dadi esposti ùn deve esse inferiore à dui passi.
8. Dopu chì u polu di a luce stradale LED hè stallatu è currettu, l'appaltatore deve subitu effettuà u riempimentu è a cumpattazione, è u riempimentu è a cumpattazione devenu rispettà e regulazioni pertinenti.
9. L'installazione di u tubu di scarica di putenza di u polu di a luce stradale LED deve esse conforme à i disegni è à e specifiche pertinenti.
10. Ispezione di a verticalità di u palu di a luce stradale à LED: Dopu chì u palu di a luce hè drittu, aduprate un teodolite per verificà a verticalità trà u palu è l'urizzuntale.
I sopra citati sò i standard chì i pali di lampioni stradali LED devenu rispettà. Sè vo site interessatu à i lampioni stradali LED, pudete cuntattà u fabricatore di lampioni stradali TIANXIANG perleghje di più.
Data di publicazione: 9 d'aostu 2023