1. Misurazione è picchettamentu
Seguitate strettamente e marche in i disegni di custruzzione per u pusizionamentu, secondu i punti di riferimentu è l'elevazioni di riferimentu furnite da l'ingegnere supervisore residente, aduprate un livellu per picchettà è presentatelu à l'ingegnere supervisore residente per l'ispezione.
2. Scavu di fossa di fundazione
A fossa di fundazione deve esse scavata in stretta cunfurmità cù l'elevazione è e dimensioni geometriche richieste da u disignu, è a basa deve esse pulita è cumpattata dopu à u scavu.
3. Versamentu di e fundazioni
(1) Seguitate strettamente e specificazioni di u materiale specificate in i disegni di cuncepimentu è u metudu di ligame specificatu in e specificazioni tecniche, eseguite u ligame è l'installazione di e barre d'acciaio di basa, è verificate cù l'ingegnere di supervisione residente.
(2) E parte incastrate in a fundazione devenu esse galvanizate à caldu.
(3) U versamentu di u béton deve esse mischiatu cumpletamente è uniformemente secondu u rapportu di u materiale, versatu in strati urizzuntali, è u spessore di a pressatura vibrante ùn deve micca superà i 45 cm per impedisce a separazione trà i dui strati.
(4) U béton hè versatu duie volte, a prima versata hè circa 20 cm sopra a piastra d'ancora, dopu chì u béton hè inizialmente solidificatu, a schiuma hè eliminata, è i bulloni incrustati sò curretti currettamente, dopu a parte restante di u béton hè versata per assicurà a fundazione. L'errore urizzuntale di l'installazione di a flangia ùn hè micca più di 1%.